Tim Schoonderwoerd
Hoofd Digital Business Development (Coöperatie Primera)
Tim Schoonderwoerd is een ambitieuze en ondernemende professional met ruime ervaring in e-commerce. Als Hoofd Digital Business Development bij Primera richt hij zich op het verder digitaliseren van een van de grootste winkelketens van Nederland. Met zijn expertise in o.a. e-commerce en CRM, een master in marketing, en een ondernemende mindset werkt Tim samen met een team van specialisten aan innovatieve oplossingen. Deze oplossingen creëren nieuwe commerciële kansen voor 550 winkels en de webshop, verhogen de waarde voor omnichannel klanten, en verbeteren de efficiëntie binnen de winkelketen. Zijn passie voor retail en innovatie, gecombineerd met strategisch inzicht, drijft Tim voortdurend om nieuwe groeimogelijkheden voor het bedrijf te vinden.
Transformeer klantenbinding met data: hoe Primera off- en online data combineert
Ontdek hoe we 530 winkels en kassasystemen transformeerden naar een geïntegreerd dataplatform, resulterend in een herlancering van hun loyaliteitsprogramma voor 1,5 miljoen pashouders. Leer praktische tips voor gegevensverzameling, integratie en het benutten van klantinzichten om loyaliteit te bevorderen.
Woensdag 15:00 - 15:30 • Lezingenzaal 2
Terug naar het overzicht
Datagedreven leiders ontdekken essentiele kennis, contacten en technologie tijdens Data Expo
Of je nu al een vergevorderde data-strategie hebt ontwikkeld of je organisatie juist de eerste stappen wil zetten richting een datagedreven onderneming; Data Expo reikt jou de oplossingen om de volgende stap te zetten.
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven