.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20D%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
Lonneke Eijdems
Product Owner Data Science (Albert Heijn)
Lonneke Eijdems is Product Owner data science bij Albert Heijn en richt zich op alle forecasting oplossingen. Met een sterke achtergrond in zowel data science als business heeft Lonneke bewezen dat zij niet alleen een diepe inhoudelijke kennis bezit, maar ook de strategische mindset om deze kennis effectief in te zetten. Haar kracht ligt vooral in het in productie brengen van data science modellen, waardoor zij een directe en meetbare impact heeft op de operationele processen binnen Albert Heijn.
Van 6 naar 30.000 artikelen: Hoe beweeg je van handmatig ingrijpen naar een machine learning oplossing in een draaiende operatie
Albert Heijn is 3 jaar geleden gestart met het gebruik van AI om de klantvraag nauwkeuriger te voorspellen. Lonneke bespreekt de uitdagingen die je tegenkomt bij het grootschalig inzetten van machine learning. Je vertrekt met praktische voorbeelden en inzichten over hoe je een data science idee kunt omzetten naar een live product.
Woensdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 8
Terug naar het overzicht
Datagedreven leiders ontdekken essentiele kennis, contacten en technologie tijdens Data Expo
Of je nu al een vergevorderde data-strategie hebt ontwikkeld of je organisatie juist de eerste stappen wil zetten richting een datagedreven onderneming; Data Expo reikt jou de oplossingen om de volgende stap te zetten.
We believe data drives digital transformation
Blog
De kracht van Retrieval-Augmented Generation (RAG) ontsluiten
Digitale Transformatie voor MKB: 8x Voordelen en Uitdagingen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven