Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

10-11 september 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Recap 2024

New

Exposantenlijst

2024

Programma

2024

Sprekers

2024

Beursmagazine

2024

Partners

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Hou mij op de hoogte

Ontvang de laatste informatie over Data Expo

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Exposant worden?
10-11 september 2025 | Jaarbeurs Utrecht Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Recap 2024

New

Exposantenlijst

2024

Programma

2024

Sprekers

2024

Beursmagazine

2024

Partners

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Hou mij op de hoogte

Ontvang de laatste informatie over Data Expo

Exposant worden

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

Nederlands

Selecteer taal

English

Login exposanten

Exposant worden?
Big Data Expo Vorm D (1) Big Data Expo Vorm F (1)

Jeroen van Huet

CRM Manager (Koninklijke Auping B.V.)

Twitter Facebook Linkedin Bezoek de website
Jeroen is een energieke vernieuwer met een passie voor CRM-management. Zijn carrière draait om het bereiken van groei in omzet, het ontwikkelen van producten en proposities, en het versterken van positioneringen. Als CRM manager is hij gepassioneerd door het verbeteren van de klantervaring en het ontdekken van manieren om deze positief te beïnvloeden. Met een ondernemende geest en een hands-on aanpak combineert Jeroen analytische vaardigheden met een scherp oog voor detail. Hij hecht veel waarde aan fact-based KPI's, maar beschouwt analyses niet als een doel op zich. In plaats daarvan gebruikt Jeroen deze analyses als instrumenten om de 'sweet spots' te identificeren en daarop te reageren met klantgerichte, relevante en meetbare campagnes. Zijn professionele reis heeft hem geleerd hoe belangrijk het is om altijd klantgericht te werken en voortdurend op zoek te gaan naar verbeteringen. Door zijn combinatie van strategisch inzicht en praktische uitvoering, streeft Jeroen ernaar om niet alleen resultaten te behalen, maar ook blijvende waarde te creëren voor zowel de klant als de organisatie.
Succes door data: de CRM-strategie van Auping

Succes door data: de CRM-strategie van Auping

Ontdek hoe Auping klant- en segmentatiedata gebruikt om doelgroepgerichte vestigingsstrategieën te ontwikkelen, campagnes te optimaliseren en vestigingsprestaties te verbeteren. Leer hoe je eenvoudig je CRM-strategie nog beter afstemt op je doelgroep.

Meer over deze lezing Bekijk de presentatie

Donderdag 13:30 - 14:00 • Lezingenzaal 2

Terug naar het overzicht

Datagedreven leiders ontdekken essentiele kennis, contacten en technologie tijdens Data Expo

Of je nu al een vergevorderde data-strategie hebt ontwikkeld of je organisatie juist de eerste stappen wil zetten richting een datagedreven onderneming; Data Expo reikt jou de oplossingen om de volgende stap te zetten.

Hou me op de hoogte