Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

10-11 september 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Recap 2024

New

Exposantenlijst

2024

Programma

2024

Sprekers

2024

Beursmagazine

2024

Partners

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Hou mij op de hoogte

Ontvang de laatste informatie over Data Expo

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Exposant worden?
10-11 september 2025 | Jaarbeurs Utrecht Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Recap 2024

New

Exposantenlijst

2024

Programma

2024

Sprekers

2024

Beursmagazine

2024

Partners

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Hou mij op de hoogte

Ontvang de laatste informatie over Data Expo

Exposant worden

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

Nederlands

Selecteer taal

English

Login exposanten

Exposant worden?
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm C (1)

Succes door data: de CRM-strategie van Auping

Donderdag 13:30 - 14:00
Lezingenzaal 2
Jeroen van Huet

CRM Manager (Koninklijke Auping B.V.)

Twitter Facebook Linkedin Meer over deze spreker
In deze presentatie laten Jeroen en Jelle zien hoe Auping door het slim combineren van klant- en segmentatiedata een vollediger beeld heeft gekregen van haar klanten, doelgroepen en verzorgingsgebieden. Deze waardevolle inzichten worden gebruikt om de effectiviteit van campagnes te meten en de prestaties van vestigingen te optimaliseren, gebaseerd op de potentie binnen een afzetgebied. Auping en GeoMarktprofiel nemen je mee in deze inspirerende case en laten zien hoe je op een eenvoudige manier je CRM-strategie beter kunt afstemmen op je doelgroepen en de performance van je vestigingen kunt verbeteren.
Jelle Sundermann

Marketing intelligence analist (GeoMarktprofiel)

Linkedin Meer over deze spreker
In deze presentatie laten Jeroen en Jelle zien hoe Auping door het slim combineren van klant- en segmentatiedata een vollediger beeld heeft gekregen van haar klanten, doelgroepen en verzorgingsgebieden. Deze waardevolle inzichten worden gebruikt om de effectiviteit van campagnes te meten en de prestaties van vestigingen te optimaliseren, gebaseerd op de potentie binnen een afzetgebied. Auping en GeoMarktprofiel nemen je mee in deze inspirerende case en laten zien hoe je op een eenvoudige manier je CRM-strategie beter kunt afstemmen op je doelgroepen en de performance van je vestigingen kunt verbeteren.
In deze presentatie laten Jeroen en Jelle zien hoe Auping door het slim combineren van klant- en segmentatiedata een vollediger beeld heeft gekregen van haar klanten, doelgroepen en verzorgingsgebieden. Deze waardevolle inzichten worden gebruikt om de effectiviteit van campagnes te meten en de prestaties van vestigingen te optimaliseren, gebaseerd op de potentie binnen een afzetgebied. Auping en GeoMarktprofiel nemen je mee in deze inspirerende case en laten zien hoe je op een eenvoudige manier je CRM-strategie beter kunt afstemmen op je doelgroepen en de performance van je vestigingen kunt verbeteren.
Bekijk de presentatie

Terug naar het overzicht

Geïnteresseerd in deze lezing?

Hou me op de hoogte