Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

10-11 september 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Recap 2024

New

Exposantenlijst

2024

Programma

2024

Sprekers

2024

Beursmagazine

2024

Partners

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Hou mij op de hoogte

Ontvang de laatste informatie over Data Expo

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Exposant worden?
10-11 september 2025 | Jaarbeurs Utrecht Exposant worden? Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Recap 2024

New

Exposantenlijst

2024

Programma

2024

Sprekers

2024

Beursmagazine

2024

Partners

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Hou mij op de hoogte

Ontvang de laatste informatie over Data Expo

Exposant worden

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

Nederlands

Selecteer taal

English

Login exposanten

Exposant worden?
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm C (1)

Sociale robots in retail: lessons learned

Woensdag 12:30 - 13:00
Lezingenzaal 5
Tibert Verhagen

Lector (Centre for Market Insights Hogeschool van Amsterdam)

Linkedin Meer over deze spreker

Wat is de meerwaarde van een sociale robot in de winkel voor klanten en medewerkers? En hoe zet je een sociale robot zo goed mogelijk in? De afgelopen twee jaar deed de Hogeschool van Amsterdam onderzoek met sociale robots in 20 winkels in Nederland. Zo testten wij in vestigingen van Blokker, Pets Place, Intratuin, Hubo, OFM, Intertoys, Jumbo en PLUS. Met behulp van robot-klant interactiedata, observatie, enquêtes, en interviews achterhaalden wij belangrijke do’s en dont’s voor de inzet van sociale robots. In de presentatie presenteren wij de belangrijkste resultaten van het onderzoek en geven wij tips mee om succesvol met een sociale robot in de retail aan de slag te gaan.

Ewout Nas

Onderzoeker (Centre for Market Insights Hogeschool van Amsterdam)

Linkedin Meer over deze spreker

Wat is de meerwaarde van een sociale robot in de winkel voor klanten en medewerkers? En hoe zet je een sociale robot zo goed mogelijk in? De afgelopen twee jaar deed de Hogeschool van Amsterdam onderzoek met sociale robots in 20 winkels in Nederland. Zo testten wij in vestigingen van Blokker, Pets Place, Intratuin, Hubo, OFM, Intertoys, Jumbo en PLUS. Met behulp van robot-klant interactiedata, observatie, enquêtes, en interviews achterhaalden wij belangrijke do’s en dont’s voor de inzet van sociale robots. In de presentatie presenteren wij de belangrijkste resultaten van het onderzoek en geven wij tips mee om succesvol met een sociale robot in de retail aan de slag te gaan.

Wat is de meerwaarde van een sociale robot in de winkel voor klanten en medewerkers? En hoe zet je een sociale robot zo goed mogelijk in? De afgelopen twee jaar deed de Hogeschool van Amsterdam onderzoek met sociale robots in 20 winkels in Nederland. Zo testten wij in vestigingen van Blokker, Pets Place, Intratuin, Hubo, OFM, Intertoys, Jumbo en PLUS. Met behulp van robot-klant interactiedata, observatie, enquêtes, en interviews achterhaalden wij belangrijke do’s en dont’s voor de inzet van sociale robots. In de presentatie presenteren wij de belangrijkste resultaten van het onderzoek en geven wij tips mee om succesvol met een sociale robot in de retail aan de slag te gaan.

Bekijk de presentatie

Terug naar het overzicht

Geïnteresseerd in deze lezing?

Hou me op de hoogte