Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

10-11 september 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Recap 2024

New

Exposantenlijst

2024

Programma

2024

Sprekers

2024

Beursmagazine

2024

Partners

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Hou mij op de hoogte

Ontvang de laatste informatie over Data Expo

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Exposant worden?
10-11 september 2025 | Jaarbeurs Utrecht Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Recap 2024

New

Exposantenlijst

2024

Programma

2024

Sprekers

2024

Beursmagazine

2024

Partners

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Hou mij op de hoogte

Ontvang de laatste informatie over Data Expo

Exposant worden

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

Nederlands

Selecteer taal

English

Login exposanten

Exposant worden?
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm C (1)

Hoe hotelketen citizenM dagelijks 45 minuten wint voor waardevolle connecties met gasten dankzij Value Stream Mapping.

Donderdag 11:00 - 11:30
Lezingenzaal 1
Merel Derlagen

Data Analytics & Research consultant (Digital Power)

Facebook Linkedin Meer over deze spreker
Door een zeer snelle groei van hotelketen citizenM is er een gefragmenteerd proces ontstaan. Hierdoor werd de efficiëntie minder en het beheersen van incidenten steeds lastiger. Wil je weten hoe we met data en technologie de Net Promoter Score (NPS) en kamerbeschikbaarheid kunnen waarborgen? Met Value Stream Mapping, KPI-setting en data-analyses verkregen we een holistisch beeld en inzicht in de grootste obstakels en optimalisatiekansen. Onze focus lag op het voorkomen, verminderen en efficiënt oplossen van incidenten. We delen tips over hoe je in een wereldwijde operatie met tal van stakeholders in verschillende organisatieniveaus een offline proces kunt centraliseren en datagedreven kan verbeteren.
Tosca Eggenhuizen

Product Owner Incident Management (citizenM)

Meer over deze spreker
Door een zeer snelle groei van hotelketen citizenM is er een gefragmenteerd proces ontstaan. Hierdoor werd de efficiëntie minder en het beheersen van incidenten steeds lastiger. Wil je weten hoe we met data en technologie de Net Promoter Score (NPS) en kamerbeschikbaarheid kunnen waarborgen? Met Value Stream Mapping, KPI-setting en data-analyses verkregen we een holistisch beeld en inzicht in de grootste obstakels en optimalisatiekansen. Onze focus lag op het voorkomen, verminderen en efficiënt oplossen van incidenten. We delen tips over hoe je in een wereldwijde operatie met tal van stakeholders in verschillende organisatieniveaus een offline proces kunt centraliseren en datagedreven kan verbeteren.
Door een zeer snelle groei van hotelketen citizenM is er een gefragmenteerd proces ontstaan. Hierdoor werd de efficiëntie minder en het beheersen van incidenten steeds lastiger. Wil je weten hoe we met data en technologie de Net Promoter Score (NPS) en kamerbeschikbaarheid kunnen waarborgen? Met Value Stream Mapping, KPI-setting en data-analyses verkregen we een holistisch beeld en inzicht in de grootste obstakels en optimalisatiekansen. Onze focus lag op het voorkomen, verminderen en efficiënt oplossen van incidenten. We delen tips over hoe je in een wereldwijde operatie met tal van stakeholders in verschillende organisatieniveaus een offline proces kunt centraliseren en datagedreven kan verbeteren.

Terug naar het overzicht

Geïnteresseerd in deze lezing?

Hou me op de hoogte