Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

11-12 september 2024

Voor bezoekers

Over deze editie

Exposantenlijst

Programma

Sprekers

Beursmagazine

New

Partners

Premium tickets

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Gratis tickets

Haal snel je ticket!

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Gratis tickets
11-12 september 2024 | Jaarbeurs Utrecht Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Exposantenlijst

Programma

Sprekers

Beursmagazine

New

Partners

Premium tickets

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Gratis tickets

Haal snel je ticket!

Exposant worden

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

Nederlands

Selecteer taal

English

Login exposanten

Gratis tickets
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm C (1)

Datastrategie @ Schiphol: Terugkijkend op het eerste jaar van de nieuwe datastrategie 24-26

Donderdag 14:30 - 15:15
Keynote
Maarten van den Outenaar

Head of Data (Schiphol)

Linkedin Meer over deze spreker

Eind vorig jaar lanceerde Schiphol haar nieuwe datastrategie met als slogan Data at the Heart of Every Key Decision. In deze keynote kijkt Maarten van den Outenaar terug op de eerste periode van de executie van deze strategie. Wat ging goed, waar was het moeilijk en hoe ging hij hiermee om?
Een van de voorbeelden is de zoektocht naar het juist weergeven van wat de waarde is van data voor Schiphol. Hoe zorg je er hierbij voor dat het begrijpelijk is wat data oplevert.
Ook wordt er ingezoomd op hoe de gesprekken met de directie verliepen, en welke acties wel en welke niet hielpen in het meekrijgen van deze laag.

Eind vorig jaar lanceerde Schiphol haar nieuwe datastrategie met als slogan Data at the Heart of Every Key Decision. In deze keynote kijkt Maarten van den Outenaar terug op de eerste periode van de executie van deze strategie. Wat ging goed, waar was het moeilijk en hoe ging hij hiermee om?
Een van de voorbeelden is de zoektocht naar het juist weergeven van wat de waarde is van data voor Schiphol. Hoe zorg je er hierbij voor dat het begrijpelijk is wat data oplevert.
Ook wordt er ingezoomd op hoe de gesprekken met de directie verliepen, en welke acties wel en welke niet hielpen in het meekrijgen van deze laag.

Terug naar het overzicht

Geïnteresseerd in deze lezing?

Gratis tickets