Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

10-11 september 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Recap 2024

New

Exposantenlijst

2024

Programma

2024

Sprekers

2024

Beursmagazine

2024

Partners

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Hou mij op de hoogte

Ontvang de laatste informatie over Data Expo

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Exposant worden?
10-11 september 2025 | Jaarbeurs Utrecht Exposant worden? Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Recap 2024

New

Exposantenlijst

2024

Programma

2024

Sprekers

2024

Beursmagazine

2024

Partners

Praktische informatie

Plattegrond

Locatie & Openingstijden

Connect App

Hou mij op de hoogte

Ontvang de laatste informatie over Data Expo

Exposant worden

Exposant worden

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Partner worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Brochure aanvragen

Alle informatie over exposeren in één document.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2024

Lezing geven

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blog

Whitepaper & e-books

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

Nederlands

Selecteer taal

English

Login exposanten

Exposant worden?
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm C (1)

AI Kijkt TV: Automatische Content Labeling bij AVROTROS

Woensdag 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 8
Tjitze Zijlstra

Data Analist (AVROTROS)

Linkedin Meer over deze spreker
In de snel veranderende media-industrie ontwikkelt AVROTROS slimme oplossingen om automatisch televisieprogramma-inhoud te labelen, wat inzichten biedt in de voorkeuren van kijkers. Dit project richt zich op het gebruik van technologieën voor beeld- en taalherkenning om te bepalen wanneer en over welke onderwerpen gesproken wordt, evenals het identificeren van sprekers gedurende een uitzending. Het doel is om een beter begrip te krijgen van betrokkenheid van kijkers - wat zorgt ervoor dat kijkers blijven kijken of juist weg zappen? Door deze AI-hulpmiddelen te integreren, zijn we in staat de inhoud van programma's en kijkcijfers te analyseren, geïnformeerde beslissingen te nemen op basis van data, en onze programmering beter aan te laten sluiten op de behoeftes van het publiek. Deze presentatie zal gaan over de technische uitdagingen en oplossingen voor het implementeren van AI voor content analyse in televisie.
Yke Rusticus

Machine Learning Engineer (Xebia Data)

Linkedin Meer over deze spreker
In de snel veranderende media-industrie ontwikkelt AVROTROS slimme oplossingen om automatisch televisieprogramma-inhoud te labelen, wat inzichten biedt in de voorkeuren van kijkers. Dit project richt zich op het gebruik van technologieën voor beeld- en taalherkenning om te bepalen wanneer en over welke onderwerpen gesproken wordt, evenals het identificeren van sprekers gedurende een uitzending. Het doel is om een beter begrip te krijgen van betrokkenheid van kijkers - wat zorgt ervoor dat kijkers blijven kijken of juist weg zappen? Door deze AI-hulpmiddelen te integreren, zijn we in staat de inhoud van programma's en kijkcijfers te analyseren, geïnformeerde beslissingen te nemen op basis van data, en onze programmering beter aan te laten sluiten op de behoeftes van het publiek. Deze presentatie zal gaan over de technische uitdagingen en oplossingen voor het implementeren van AI voor content analyse in televisie.
In de snel veranderende media-industrie ontwikkelt AVROTROS slimme oplossingen om automatisch televisieprogramma-inhoud te labelen, wat inzichten biedt in de voorkeuren van kijkers. Dit project richt zich op het gebruik van technologieën voor beeld- en taalherkenning om te bepalen wanneer en over welke onderwerpen gesproken wordt, evenals het identificeren van sprekers gedurende een uitzending. Het doel is om een beter begrip te krijgen van betrokkenheid van kijkers - wat zorgt ervoor dat kijkers blijven kijken of juist weg zappen? Door deze AI-hulpmiddelen te integreren, zijn we in staat de inhoud van programma's en kijkcijfers te analyseren, geïnformeerde beslissingen te nemen op basis van data, en onze programmering beter aan te laten sluiten op de behoeftes van het publiek. Deze presentatie zal gaan over de technische uitdagingen en oplossingen voor het implementeren van AI voor content analyse in televisie.

Terug naar het overzicht

Geïnteresseerd in deze lezing?

Hou me op de hoogte