.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20C%20(1).png)
.png?width=100&height=115&name=Big%20Data%20Expo%20Vorm%20F%20(1).png)
Lonneke Eijdems
Product Owner Data Science (Albert Heijn)
Lonneke Eijdems is Product Owner data science bij Albert Heijn en richt zich op alle forecasting oplossingen. Met een sterke achtergrond in zowel data science als business heeft Lonneke bewezen dat zij niet alleen een diepe inhoudelijke kennis bezit, maar ook de strategische mindset om deze kennis effectief in te zetten. Haar kracht ligt vooral in het in productie brengen van data science modellen, waardoor zij een directe en meetbare impact heeft op de operationele processen binnen Albert Heijn.
Van 6 naar 30.000 artikelen: Hoe beweeg je van handmatig ingrijpen naar een machine learning oplossing in een draaiende operatie
Albert Heijn is 3 jaar geleden gestart met het gebruik van AI om de klantvraag nauwkeuriger te voorspellen. Lonneke bespreekt de uitdagingen die je tegenkomt bij het grootschalig inzetten van machine learning. Je vertrekt met praktische voorbeelden en inzichten over hoe je een data science idee kunt omzetten naar een live product.
Woensdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 8
Back to overview
Data-driven leaders discover essential insights, connections, and technology at the Data Expo.
Whether you have already developed an advanced data strategy or your organization is just beginning to take its first steps toward becoming data-driven, Data Expo provides the solutions you need to take the next step.
We believe data drives digital transformation
Unlocking the Power of Retrieval-Augmented Generation (RAG)
Digital Transformation for SMEs: 8 Benefits and Challenges
Subscribe for the newsletter
To top