Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform
Thomas Prikkel
Data Scientist (Intergamma)
In een tijd waar technologie en data-analyse grenzen blijven verleggen, is het essentieel dat je als retailer blijft innoveren. ‘Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform' biedt een diepgaande kijk op de belangrijkste transformaties binnen onze organisatie, waarmee wij onze data-gelieerde uitdagingen te lijf zijn gegaan. We zullen bespreken hoe technologische innovaties als de integratie van een semantische laag, geautomatiseerde testmethoden, en de inbedding van generatieve AI in ons dataplatform niet alleen onze operationele efficiëntie hebben verbeterd, maar ons juist ook in staat heeft gesteld om ons self-service analytics aanbod verder uit te breiden en onze (interne) klanten beter te bedienen.
Nick Meulenbroek
Product Owner Data & Analytic (Intergamma)
In een tijd waar technologie en data-analyse grenzen blijven verleggen, is het essentieel dat je als retailer blijft innoveren. ‘Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform' biedt een diepgaande kijk op de belangrijkste transformaties binnen onze organisatie, waarmee wij onze data-gelieerde uitdagingen te lijf zijn gegaan. We zullen bespreken hoe technologische innovaties als de integratie van een semantische laag, geautomatiseerde testmethoden, en de inbedding van generatieve AI in ons dataplatform niet alleen onze operationele efficiëntie hebben verbeterd, maar ons juist ook in staat heeft gesteld om ons self-service analytics aanbod verder uit te breiden en onze (interne) klanten beter te bedienen.
In een tijd waar technologie en data-analyse grenzen blijven verleggen, is het essentieel dat je als retailer blijft innoveren. ‘Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform' biedt een diepgaande kijk op de belangrijkste transformaties binnen onze organisatie, waarmee wij onze data-gelieerde uitdagingen te lijf zijn gegaan. We zullen bespreken hoe technologische innovaties als de integratie van een semantische laag, geautomatiseerde testmethoden, en de inbedding van generatieve AI in ons dataplatform niet alleen onze operationele efficiëntie hebben verbeterd, maar ons juist ook in staat heeft gesteld om ons self-service analytics aanbod verder uit te breiden en onze (interne) klanten beter te bedienen.
Back to overview
Visit Data Expo
Interested in this lecture?
We believe data drives digital transformation
Unlocking the Power of Retrieval-Augmented Generation (RAG)
Digital Transformation for SMEs: 8 Benefits and Challenges
Subscribe for the newsletter
To top