Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

10-11 September 2025

For visitors

About this edition

Program

2024

Speakers

2024

Exhibitor list

2024

Exhibition magazine

Partners

Recap 2024

New

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Keep me informed

Get notified when registrations open

Become an exhibitor

Participate in the exhibition

Become an exhibitor

Participation options

Become a partner

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Contact the specialists

Request a brochure

All the information about exhibiting in one document.

Speakers

About this edition

Speakers

2024

Giving a lecture

Program Blog & Knowledge

Ontdek

Blog

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact Become an exhibitor?
10-11 September 2025 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor? For visitors

For visitors

About this edition

Program

2024

Speakers

2024

Exhibitor list

2024

Exhibition magazine

Partners

Recap 2024

New

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Keep me informed

Get notified when registrations open

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibition

Become an exhibitor

Participation options

Become a partner

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Contact the specialists

Request a brochure

All the information about exhibiting in one document.

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

2024

Giving a lecture

Program Blog & Knowledge

Blog & Knowledge

Ontdek

Blog

Uitgelicht

6 Must-haves bij data governance

Interview: ‘Grote AI-dromen verwezenlijk je in kleine stapjes’

Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor?
Big Data Expo Vorm F (1) Big Data Expo Vorm E (1)

Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform

Thursday 12:30 - 13:00
Lezingenzaal 5
Thomas Prikkel

Data Scientist (Intergamma)

Linkedin Meer over deze spreker

In een tijd waar technologie en data-analyse grenzen blijven verleggen, is het essentieel dat je als retailer blijft innoveren. ‘Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform' biedt een diepgaande kijk op de belangrijkste transformaties binnen onze organisatie, waarmee wij onze data-gelieerde uitdagingen te lijf zijn gegaan. We zullen bespreken hoe technologische innovaties als de integratie van een semantische laag, geautomatiseerde testmethoden, en de inbedding van generatieve AI in ons dataplatform niet alleen onze operationele efficiëntie hebben verbeterd, maar ons juist ook in staat heeft gesteld om ons self-service analytics aanbod verder uit te breiden en onze (interne) klanten beter te bedienen.

Nick Meulenbroek

Product Owner Data & Analytic (Intergamma)

Linkedin Meer over deze spreker

In een tijd waar technologie en data-analyse grenzen blijven verleggen, is het essentieel dat je als retailer blijft innoveren. ‘Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform' biedt een diepgaande kijk op de belangrijkste transformaties binnen onze organisatie, waarmee wij onze data-gelieerde uitdagingen te lijf zijn gegaan. We zullen bespreken hoe technologische innovaties als de integratie van een semantische laag, geautomatiseerde testmethoden, en de inbedding van generatieve AI in ons dataplatform niet alleen onze operationele efficiëntie hebben verbeterd, maar ons juist ook in staat heeft gesteld om ons self-service analytics aanbod verder uit te breiden en onze (interne) klanten beter te bedienen.

In een tijd waar technologie en data-analyse grenzen blijven verleggen, is het essentieel dat je als retailer blijft innoveren. ‘Slimmer Retailen: Innovaties op een Klantgericht Data Platform' biedt een diepgaande kijk op de belangrijkste transformaties binnen onze organisatie, waarmee wij onze data-gelieerde uitdagingen te lijf zijn gegaan. We zullen bespreken hoe technologische innovaties als de integratie van een semantische laag, geautomatiseerde testmethoden, en de inbedding van generatieve AI in ons dataplatform niet alleen onze operationele efficiëntie hebben verbeterd, maar ons juist ook in staat heeft gesteld om ons self-service analytics aanbod verder uit te breiden en onze (interne) klanten beter te bedienen.

Back to overview

Visit Data Expo

Interested in this lecture?

Free ticket